Google Ads hirdetés menedzsment

Google ads a hatékony hirdetési megoldás cégeknek

2000-ban indult útjára a Google Ads rendszer, mely mára az egyik legnagyobb és legbefolyásosabb digitális hirdetési platformmá vált világszerte. Az eltelt évek alatt az AdWords számos átalakuláson ment keresztül, és mára egy sokoldalú hirdetésmenedzselő rendszerré nőtte ki magát, amely hatékony és költséghatékony eszközt nyújt a cégeknek a hirdetéseik megjelenítéséhez.

Az AdWords folyamatos fejlődése révén lehetőséget teremtett a vállalkozások számára, hogy célzottan érjék el a potenciális vásárlókat, és hirdetéseiket pontosan azok elé tárják, akik számára relevánsak. Ezáltal a cégek hatékonyabban tudják eljuttatni üzenetüket a célközönséghez, növelve ezzel az ügyfélszerzés és az értékesítés lehetőségeit.

A google ads hirdetési megoldásaink

Kereső kirdetések

  • Google találati listájában jelenik meg
  • Kulcsszó, és terület alapú célzás
  • Szöveg hirdetés, de már képpel kiegészíthető
  • Magas átkattintási arány
  • Célozni lehet vele a magas elkötelezettségű vásárlókat

Display hirdetések

  • Érdeklődés, közönség és webhely alapján lehet célozni.
  • Weboldalakon tud megjelenni
  • Kép, videó és szöveges hirdetés is lehet
  • Nőveli a márkaismertséget

Shopping hirdetések

  • A google kereső találati listában jelenik meg
  • Termékek hirdetésére alkalmas
  • Kereskedelmi termékek iránt érdeklődőket tud irányítani a weboldalunkra

Youtube hirdetések

  • Közönség, téma, és videó alapú célzás
  • A youtube videók és keresési eredményeknél jelenik meg.
  • Kép, videó, és szöveges hirdetések
  • Termék, és márka felfedezésre alkalmas