Digitális Marketing Megoldásaink


A közösen elért siker felvillanyoz minket.

Tudta, hogy a Föld teljes lakosságának hatvan százaléka már fent van a neten, és minden nap egyre többen csatlakoznak? A digitális marketing alapvetően ezeknek az embereknek szól, bármilyen eszközön is használják a digitális technológiákat.

Dominancia a weben

Szinte minden internet-használó napi szinten keres rá valamire.

Minden szervezetben van valami, ami megkülönbözteti.

Mindig a felhasználó áll a középpontban.

Mindenki első akar lenni, ez mégsem lehetetlen.

Legyen könnyen megtalálható a termék vagy szolgáltatás!

Hatékony eladás

Ha jó az ajánlat, a siker csak az üzeneten múlhat.

go-to market stratégia

tartalomfejlesztés

közösségi média

konverzió-optimalizálás

Minőségi social elérések

Továbbfejlesztett megjelenés a közösségi médiában.

Facebook, Instagram, Twitter

Tiktok hirdetés

Influenszerkampány

YouTube és Quora

Az adat az új arany

Profitot olvasztunk ki az adattelérekből

analitika a weboldalon és az alkalmazásokban

adatvizualizáció

gépi tanulás (machine learning)

vezetői döntéstámogatás és performance

Google Ads

Üzenetek a megfelelő időben, a megfelelő helyen, a megfelelő szempárok előtt

keresőhirdetések kulcsszavakra

Display hirdetések a márkaismertség növelésére

YouTube hirdetés

e-kereskedelmi termékek hirdetése

Hírszerzés mesterfokon

A legfrisebb kutatási módszerekkel gyűjtjük az információt, ami a jó stratégia alapja

viselkedéskutatás

versenytárselemzés

piackutatás

kulcsszókutatás

Szédítő az infótömeg? Túl tágas a lehetőségek tárháza?

A Greyskull nem borít rá az ügyfeleire egy halom felesleges és drága szolgáltatást, éppen ellenkezőleg: felmérjük, hogy egészen pontosan mi generál optimális hatást a fentiek közül az Ön szervezetének specifikus helyzetében, és a lehetőségekhez igazítva lézerpontos végrehajtási javaslatot készítünk, ami azonnal használható, de idővel még magasabb üzleti hatékonyságot érünk el vele.

Tudja meg, hogyan:

akikkel már dolgoztunk együtt

whiterabbit reklám ügynökség